برای Pcientes با کراتینین 5.4 آن را ممکن است برای بهبود کار کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برای Pcientes با کراتینین 5.4 آن را ممکن است برای بهبود کار کلیه

برای Pcientes با کراتینین 5.4 این امکان را به بهبود بیماران RenalPara مشغول به کار با آسیب های جدی، آن را بسیار دشوار هیچ شانسی برای تعمیر عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است که به بهبود عملکرد کلیه، اما به هیچ وجه.

در درمانگاه، creatinia 5.4 است در مرحله 4 بیماری renal.En این مرحله، بیمار نسبتا کلیه های آسیب دیده، اگر درمان نشود، این بیماری در حال سقوط در اورمی (شناخته شده به عنوان مرحله نهایی بیماری کلیوی ) به سرعت.

با این حال، کراتینین 5.4 است در مراحل اولیه از مرحله 4، بنابراین برخی از عملکرد کلیه وجود نخواهد totalmente.Así نکروز اگر بیمار می تواند درمان منظم را، عملکرد کلیوی می توان در برخی خاصی بهبود یافته است.

برای بیماران با کراتینین 5.4 ممکن است به بهبود عملکرد کلیه.

میکرو - چینی Osmotherapy پزشکی شناخته شده به عنوان یکی از طب چینی، اثر قابل توجهی در بهبود عملکرد renal.Con کمک از این درمان، افراد با سطح کراتینین 5.4 ممکن است فرصتی برای جلوگیری از دیالیز است.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه.

در این روش درمانی دارای چهار توابع اصلی، آنها ضد - ضد - التهاب، ترومبوز، ضد - لخته شدن و گسترش عروق sanguíneos.Por این چهار توابع نه تنها می تواند کلیه reaming از آسیب بیشتر محافظت، اما همچنین می تواند کلیه ها آسیب دیده تعمیر بنابراین به منظور بهبود عملکرد کلیه است.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما با همه چیز yudarle خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: